Presentació del llibre -ATREZO- de Guillermo Cánovas
Dimarts 28 d’octubre de 2025 a les 18:15 h. Sala Cremona del Castell d’Alaquàs.
“A vegades ens camuflem amb attrezzo volent ser distints, i passegem dissimulant les nostres pors i inseguretats, però, qui viu dins de nosaltres, tard o d’hora, apunta per a ensenyar-li al món els qui som en realitat, i llavors descobreixes que a molta gent li agrades sense haver d’aparentar ser una altra persona.”
Guillermo Cánovas Vilanova, va nàixer un 2 de gener de 1969 a València, on resideix.
Gran apassionat de la lectura de diferents gèneres, va créixer envoltat de llibres, la qual cosa va encendre la flama de la seua escriptura.
En el seu primer llibre, El universo de las bellas palabras que se buscan, va recopilar frases, microrelats i poemes escrits durant el període de confinament. En el seu segon llibre, La luz que atrapó el verso, va reunir rimes i xicotetes històries, algunes amb missatge per a reflexionar.
En Atrezo, el seu tercer llibre, manté el mateix esperit de narrador i de poeta, convidant al lector a passejar per un món on es mescla el real amb l’imaginari.
Entrada lliure fins a completar aforament.

