Aniversari del Castell d’Alaquàs (8)
El passat 28 de febrer es complien 18 anys de la recuperació del Castell d’#Alaquàs i la seua obertura com espai públic al servei dels veïns i veïnes del municipi.
Per celebrar aquesta fita vam posar en marxa un serial d’entrevistes que han comptat amb l’aportació indispensable d’experts en matèria, que han sigut clau per redescobrir el nostre monument.
Encetava les emissions l’historiador local Enric Juan, següit de la Catedràtica de construccions arquitectòniques Liliana Palaia, els arquitectes Vicente García i Santiago Tormo, els arqueòlegs Paloma Berrocal i Víctor Algarra i la periodista Laura Sena.
Ara, tancarà la ronda d’entrevistes l’historiador local i professor d’Universitat Rafa Roca.
Recorda que pots tornar a vore totes les entrevistes a la plana web municipal, concretament a l’apartat SomTv: https://tv.alaquas.org/canal.asp?c=6&m=4&idc=6