El Centenari mès menut
Diumenge 25 de novembre 10:30 h. Ruta històrica. 12:00 h. Entucole presenta l’espectacle “Amadeo i el somni musical”.
El diumenge 25 de novembre continuen les activitats realitzades amb motiu de la celebració del Centenari de la declaració del Castell d’Alaquàs com a Monument Històric Artístic Nacional.
10:30 h. Ruta històrica. Dirigit a públic familiar. Té com a objetiu donar a conèixer el patrimoni material, immaterial, natural i humà del municipi d’Alaquàs. L’activitat consisteix en la realització d’un recorregut pel nucli antic de la població d’Alaquàs, durant el qual es representaran diverses escenes de la vida quotidiana i de fets històrics en diferents llocs interpretades per un grup de teatre. El començament i finalització de l’activitat serà al Castell d’Alaquàs.
Inscripció: de dilluns a divendres al Castell d’Alaquàs. Horari de 10 a 14 h i de 17 a 21 h i al telèfon 961122828. Places limitades.
12:00 h. Entucole presenta l’espectacle “Amadeo i el somni musical”.
Amadeo sempre s’avorreix en classe de música, diu que no val per res i es porta fatal, però un somni li canviarà la vida. La clau de Sol li portarà per un món musical màgic i coneixerà a grans compositors com Mozart o Beethoven. Una forma diferent d’acostar-nos a la música clàssica.

